Pimp my horse!

Det slaskiga vädret fortsätter, och marken är fortfarande full av halvruttna växter som min matglade pojke mumsar i sig. Hans mage är dock lite bättre nu, så jag fortsätter med dieten ett tag till. Regnet öste ned idag, så det fick bli pyssel och gosande inne i stallet, och det var ett ypperligt tillfälle att prova det vackra tränset jag bara var TVUNGEN att köpa till honom i våras. Det var alldeles för stort åt honom då, men han börjar växa in i det nu.

 

Tränset köpte jag på Kaupre Ridsport, det är handgjort och handmålat i Portugal (om jag inte minns fel) och det var alldeles för dyrt, men det stod ”Teddy” på det… Jag kunde bara inte låta bli! Och visst är han snygg i det? Det enda som fattas är ett vackert akademiskt stångbett (och en matchande sadel!), men det får bli längre fram när han är ordentligt inriden.






Kommentarer

Kommentarer tages tacksamt emot, både glada tillrop, skeptiska funderingar och nya tips och idéer! Däremot undanbedes alla former av personangrepp, och det gäller både gentemot mig själv, personer jag nämner i mina bloggar och andra läsare. Inspirerande diskussioner är välkomna men denna blogg är inget forum för pajkastning. Vänligen respektera detta, tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0