Solsken och en ny sadel

Är det inte det ena så är det andra… Under vintern skyllde jag på vinterdeppighet som en ursäkt för att inte blogga, nu är det de fina vårdagarna som hindrar mig. Jag har helt enkelt haft fullt upp! Jag har börjat ta Teddy på kort skritturer, vi har tömkört en del och han har även fått följa med som handhäst på körrundor med en kompis och hennes häst. Och självklart har vi jobbat på med vår Straightness Training för att stärka och stabilisera Teddys kropp inför framtida äventyr! Jag försöker strukturera upp träningspassen någorlunda jämt över veckorna så att det finns gott om tid för återhämtning och uppbyggnad, och däremellan varvar vi med lite miljöträning

 

Vad säger ni förresten om mitt senaste fynd? En bättre begagnad portugisisk Relvas-sadel som sitter som en smäck på Teddy, och likaså jag i den…






Kommentarer

Kommentarer tages tacksamt emot, både glada tillrop, skeptiska funderingar och nya tips och idéer! Däremot undanbedes alla former av personangrepp, och det gäller både gentemot mig själv, personer jag nämner i mina bloggar och andra läsare. Inspirerande diskussioner är välkomna men denna blogg är inget forum för pajkastning. Vänligen respektera detta, tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0