A och O

De som känner mig och har läst min blogg har antagligen förstått att jag är ganska "liberal". För att citera den kloke akademiske tränaren Markus Holst; "Det som fungerar är alltid rätt". Mycket är en ren smaksak som spö eller rep, western eller hoppning, pellets eller müsli... Bara det funkar så fine, whatever rocks your boat eller hur det var. Det finns dock två saker jag är helt orubblig på i mina åsikter, och det är grovfoder samt utevistelse.

Hästar skall ha båda dessa i rejäla doser och där kompromissar jag inte. Punkt.



Kommentarer

Kommentarer tages tacksamt emot, både glada tillrop, skeptiska funderingar och nya tips och idéer! Däremot undanbedes alla former av personangrepp, och det gäller både gentemot mig själv, personer jag nämner i mina bloggar och andra läsare. Inspirerande diskussioner är välkomna men denna blogg är inget forum för pajkastning. Vänligen respektera detta, tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0