Sommarlov!

Jag är verkligen ingen toppbloggare, jag har alldeles för svårt att sätta mig ned och knåpa ihop insiktsfulla (eller för den delen helt meningslösa) inlägg var och varannan dag. Men då och då känner jag för att skriva lite!



Teddy har åkt iväg på sommarbete till min goda vän Iva Andersson på Belle Star Ranch i Västervik. Jag saknar honom såklart, men hans välmående är det viktigaste för mig. Han har nu fyllt 3 år och behöver en paus från vardagslunket, och jag är fast i min övertygelse att hästar mår bäst av att vara ute så mycket som möjligt. Det är då de äter, motionerar och lever på det sätt de är skapta för.

 

Han får nu ladda batterierna och växa till sig både fysiskt och mentalt inför hösten när vår ridning skall köras igång. Vi har påbörjat lite grunder och provat både trav och galopp, så vi är väl förberedda! I väntan på rapporter om sommarens bravader bjuder jag på ett par bilder som Frank Hansen tog på oss innan Teddy åkte.

 

 


Kommentarer

Kommentarer tages tacksamt emot, både glada tillrop, skeptiska funderingar och nya tips och idéer! Däremot undanbedes alla former av personangrepp, och det gäller både gentemot mig själv, personer jag nämner i mina bloggar och andra läsare. Inspirerande diskussioner är välkomna men denna blogg är inget forum för pajkastning. Vänligen respektera detta, tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0